El pont Mirabeu



"Le pont Mirabeu"
Aquarel·la  40x30cm
Autor: Toni Arencón


El pont Mirabeu

Sota el pont Mirabeau flueix al Sena
I el nostres amors
En cas que pugui recordar
Que l’alegria sempre arriba després de la pena.

Ve la nit sona l'hora
S’allunyen els dies jo em quedo.

Les mans enllaçades segueixen sent cara a cara
Mentre que sota
El pont dels nostres braços passa
Eternes mirades de l'ona tan cansat.

Ve la nit sona l'hora
Passen els dies jo em quedo.

L'amor se’n va com aquesta aigua corrent
L'amor se'n va
Es va la vida lentament
I com l'esperança és violenta.

Ve la nit sona l'hora
Passen els dies jo em quedo.

Passen els dies i les setmanes passen
Ni el temps passa
Ni els amors retornen
Sota el pont Mirabeau flueix al Sena.

Ve la nit sona l'hora
Passen els dies jo em quedo.


Guillaume Apollinaire
Pseudònim de: Wilhelm Apollinaire de Kostrowitsky
(Roma, 1880 – París, 1918)
Le pont Mirabeu

Traducció: Toni Arencón i Arias
El pont Mirabeu / CC BY-NC-ND 3.0

Nota: Totes les obres originals de
Guillaume Apollinaire
es troben en domini públic.
Les traduccions poden no estar en domini públic.

[ Tornar a Pàgina Principal ]