«Un raig de llum venjarà el meu esperit»
Toni Arencón Arias

Un raig de llum
"Un raig de llum"

Un raig de llum venjarà el meu esperit

Un raig de llum venjarà el meu esperit.

Amant deslleial d'una nit extraviada,
la teva veu es dilueix entre camps de roselles.

Un record a l'albada del temps,
persegueixo els teus ulls entre rimes d'angoixa.
Tan sols un record. Però és el meu record.

És més, tremolo de por
tot assetjat per un vent continu que no cessa.
Com oblidar? Com?
Les teves mans entre les meves mans,
i els teus llavis entre els meus versos.

Un raig de llum venjarà el meu esperit
sota la crisàlide dels somnis extraviats,
aquells que es van commoure
davant del nostre desamor.
La meva ànima serà a l'espera, solitària,
perduda entre la boira de l'oblit.
No tinguis por, no n'hi ha rancor,
ja està, moro avui, somiant el teu record,
un raig de llum venjarà el meu esperit.

Febrer, 2010
Un raig de llum venjarà el meu esperit

Creative Commons License

[ Tornar a Pàgina Principal ]