Em pregunto qui seràs


Monet

Em pregunto qui seràs

A fora no hi ha llum. Neva.
Em pertorben les tenebres de la nit enfosquida.
M'assalten els fantasmes de la realitat propera.
I em pregunto qui seràs.

Qui m'acotxarà les nits d'hivern?
Qui es despertarà al meu costat?
Qui en mesurarà la febre estant malalt?
Qui em vetllarà de nit despert?

Quins llavis besaré en tornar?
Qui serà còmplice fidel?
Qui em calmarà la set, la gana, la passió?
Qui serà llenya en la meva llar?

Amb qui riuré? Amb qui cantaré?
Amb qui patiré? Amb qui somniaré?
A qui enyoraré? Per qui em preocuparé?
Qui es despertarà a l'alba al meu costat?

Qui m'estimarà?

Explora'm!
Sóc real.
Vull conquerir-te i ser conquerit.
Fes-ho amb destresa, sense pors,
fins arribar al límit de l'horitzó.
Vius en mi. Estàs amb mi.
En els meus somnis màgics
de dolç desconcert.

A fora no hi ha llum.
Em pertorben les tenebres de la nit enfosquida.
M'assalten els fantasmes de la realitat propera.
Em pregunto qui seràs.
Em pregunto quan vindràs.


Desembre, 2009
Em pregunto qui seràs

Creative Commons License

Publicat a: "Relats en Català":
 Em pregunto qui seràs

[ Tornar a Pàgina Principal ]